Cum sa te lasi de baut !

7 Iulie 2017 at 22:14 (Bancuri) (, )

Intr-un restaurant intra un tip,

se asaza la o masa, cheama ospatarul si comanda o sticla de vin si doua pahare.
Ospatarul aduce comanda si-l observa pe tip cum toarna vinul in ambele pahare, bea dintr-unul, ciocneste paharele, bea si din al doilea.
Scena se repeta cateva zile la rand.
Curios, ospatarul nu rezista si-l intreaba pe tip:
– Domnule, de ce beti din doua pahare?
– Unul din pahare este al meu, celalalt este al prietenului meu, marinar. Acum e pe mare, asa ca beau si pentru el. Intr-o zi intra tipul in local si comanda vinul si un singur pahar. Ospatarul il intreba pe tip:
– Domnule, a patit ceva prietenul dumneavoastra?
– A, nu, prietenul meu n-a patit nimic, eu am patit.
– Ce anume, domnule?
– M-am lasat de baut.

Lasă un răspuns

