Program de dorinte

30 Decembrie 2015 at 07:55 (Multi si prosti) (, )

Program de dorinte

Stiu ca nici voi nu credeti in asa ceva…dar…mai incercam…
Nu rade, citeste inainte!
Sper sa functioneze!
Cred ca am luat-o si eu razna…am inceput sa cred in prostii! (NOT…or…?)
TUTUROR va spun – mi s-a parut amuzant, am facut testul si m-au sunat inainte sa termin de povestit!! S-a implinit ceva neasteptat.
Sa vi se implineasca si voua ceea ce va doriti!
Oameni buni…l-am facut si…dorinta mi s-a implinit in 15 minute.(voua vi se poate implini mai repede sau mai tarziu, depinde de cheful vrajitoarelor)
Inca ma mai mir. Sa joci nu costa nimic.
Noroc!
Vraja Vrajitorie
Intr-adevar functioneaza. Acum cateva luni am primit un e-mail asemanator cu acesta pe care vi-l trimit si am urmat instructiunile.
A doua zi mi s-a implinit dorinta siera ceva care nu se putea intampla accidental, adica era odorinta aproape imposibila….si s-a implinit.
Asa ca acum va trimit ce am primit ca sa incercati si voi.

Noroc!

Va asigur ca e adevarat pentru ca am avut rezultate in mai putin de o ora.Nu costa sa incercati…Puteti incerca si vedeti,chiar daca unii spun:”nu cred in vrajitoare, dar „se stiu”. Noroc!
Pune-ti o dorinta…si vezi ce se va intampla…Incepe sa te gandesti laceva ce-ti doresti cu adevarat pentru ca functioneaza…
Persoana care mi-a trimis acest mesaj mi-a zis ca dorinta i-a fost indeplinita la 10 minute dupa ce a citit mesajul si atunci m-am gandit sa-l trimit.

Vrajitoarele iti vor implini o dorinta!!! si iti vor da si un voucher de cumparaturi in Mall
10
9
8
7
6(astea-s minutele – asta daca nu te-ai prins)
5
4
3
2
1

Pune-ti dorinta cand se termina numaratoarea inversa!!! minute, nu secunde sunt cele de sus !
whatever – pot sa fie si bomboane

Trimite acest mesaj la 10 persoane in decurs de o ora.
Daca-l trimiti, dorinta ta se va realiza. Daca nu-l trimiti, se va intampla exact inversul dorintei tale…
Dupa aceea imi spui ce s-a intamplat.

p.s. nu sunt raspunzator de ceea ce recomanda vrajitoarele :))

Lasă un răspuns

